Икона Рублева Троица <H1>† Храм Преподобного Сергія Радонезького - Залізний Порт</H1> Икона Преподобного Сергия Радонежского
28.06.2025 | RSS | PDA версия для мобильных устройств Украина Главная
Меню сайта
 
Публикаціі
Тим, хто сумнівається
Про Православ'я [1]
Наука і релігія [1]
Розвій сумніви [4]
З життя людей [2]

Неофіту
Питання і відповіді [1]
Основи Християнства [8]
Таїнства, обряди, звичаї [5]
Житія православних святих [8]
Секти, єресь, розкольники [2]

Батькам
Шлюб, подружні відносини [2]
Вагітність, немовлята [1]
Виховання, воцерковлення [1]
Небезпека для наших дітей [1]

Дітям
Для дітей читати [7]
Житія Святих для дітей [3]
Православні мультфільми [54]

Дітям скачати
Раскраски [9]
Электронные книги [1]

Суспільство
Сучасне суспільство і християнська мораль [2]
Оцінка подій, що відбуваються в країні і в світі [1]
Церква і суспільство, внутрішньоцерковні проблеми [1]
Церква і молодь [0]
Телеканал "ГЛАС" [1]
Для душі корисне відео [13]
Протоієрей Андрій Ткачов [4]

Новини
Новини нашого приходу [235]
Новини сусідніх парафій [43]
Новини Херсонської єпархії [31]
Новини інших єпархій УПЦ [2]
Новини УПЦ [11]
Церковні свята [24]
Розклад Богослужінь [31]
Акафісти, молитвослов [1]
Що пишуть ЗМІ про нас [2]
 
Хмара тегів
sitemap
 
Друзья сайта
Православная Херсонщина, Официальный сайт Херсонской епархии
Храм Різдва Пресвятої Богородиці
 
Статистика
free counters

 

Велика Субота у нащому Свято-Сергіївському храмі

Главная » Публикації » Новини » Новини нашого приходу


15.04.2017 † Велика Субота у нащому Свято-Сергіївському храмі
Велика Субота у нащому Свято-Сергіївському храмі

 
У Велику Суботу Православна Церква згадує тілесне поховання Ісуса Христа і зішестя Його в пекло.

Знявши з хреста і обвивши плащаницею із пахощами, за звичаєм іудеїв, Йосиф і Никодим поклали Пречисте тіло Господа в новому кам’яному гробі в саду Йосифовому, що знаходився недалеко від Голгофи. До дверей гробу привалили великий камінь. При похованні Ісуса Христа перебували Марія Магдалина й Марія, мати Якова та Іосії.

Первосвященики і фарисеї знали, що Ісус Христос пророкував про своє воскресіння, але не вірячи цьому пророцтву і побоюючись, щоб апостоли не викрали тіла Ісуса Христа і не сказали народові: воскрес із мертвих, – в Суботу випросили у Пілата військову варту, приставили до гробу і сам гріб запечатали (Мф. 27, 57-66; Ін. 19, 39-42) і тим надали істині нове підтвердження.

“Христос покладений був у новому гробі, в якому нікого раніше не було покладено, щоб Воскресіння не могло бути приписано кому-небудь іншому, що разом з Ним лежав; щоб учні, за близькістю цього місця, легко могли прийти і бути глядачами того, що сталося і щоб свідками поховання були не тільки вони, але й вороги. Те, що покладені були печатки на гробі і приставлена варта з воїнів, це, дійсно, з їх боку було свідченням поховання, так як Христос хотів, щоб і поховання Його було не менш достовірним, ніж Воскресіння. Тому-то й ученики ревно намагаються довести, що Він дійсно помер. Воскресіння Його мало бути підтверджене для всіх наступних часів; разом з тим, якби смерть Його в той час була прихована і не зробилася зовсім відомою, то це могло б пошкодити проповіді про воскресіння “.

Всі дні перевершує св. Чотиридесятниця, але більше Чотиридесятниці свята і Велика седмиця (Страсна) та більше за саму седмицю Страсну є Велика і свята субота. Бо як у першому світотворенні Бог, створивши все творіння і в шостий день остаточно сотворив людину, сьомого дня спочив від усіх діл Своїх і освятив його, найменовавши суботою, тобто спокоєм: так і в створенні розумного творіння, зробивши все (діло викуплення), і в шостий день – п’ятницю, знову відродивши зотлілу у гріхах людину і оновивши її живоносним хрестом і смертю, у справжній сьомий  день Господь упокоївся, заснувши життєдайним і спасительним сном. Бог Слово плоттю сходить до гробу, сходить також і до пекла (1 Пет. 3, 19-20) з природною і божественною душею, яка через смерть відокремилася від тіла і віддана Ним в руки Отця, Якому Він приніс і кров Свою, що стала нашим спасінням. Але душа Господа в пеклі не була утримана, подібно душам святих, бо вона не підлягала прабатьківському прокляттю. Вселився Господь наш Ісус Христос у гробі тілесно і з Божеством, що з’єдналися з плоттю: але в той же час Він був і в раю з розбійником, і, як раніше сказано, в пеклі з нагою своєю душею, надприродньо ж був як Бог неописаний, необмежений. Зазнало Господнє тіло розлучення душі від тіла, але не руйнування плоті і членів і повного псування їх. Святе тіло Господнє Йосиф, знявши з дерева, хоронить в новому гробі і в саду, над входом гріб привалює дуже великий камінь. Відтоді пекло здригається і дивується, відчувши могутню силу, і незабаром воно, що неправедно поглинуло людей, вивергає і Христа, – твердий і наріжний камінь, – і тих, яких утримувало в утробі своїй, як поживу та насолоду для себе.
Підготував протоієрей Миколай Капітула
















































 


Источник: https://ok.ru/group/55727671803947/topic/62536460512043
Категория: Новини нашого приходу | Добавил: admin (15.04.2017)
Просмотров: 495 | Рейтинг: 0.0/0
 
Поиск
 
Прав.календарь-2015


Сегодня: *
 
Информеры
 
Все права защищены © 2010-2025
Трансляция RSS канала